Rehabilitacja Sosnowiec

„Aby cieszyć się zdrowiem oraz ruchem zarówno w życiu codziennym, jak i w sporcie.”

Zapraszamy do QMEDIC REHABILITACJA

Coraz więcej Polaków narzeka na ból kręgosłupa, stawów czy różnego rodzaju kontuzje mięśni i ścięgien. Każda taka przypadłość drastycznie obniża komfort życia, często uniemożliwia uprawianie sportu, a nawet utrudnia wykonywanie codziennych czynności domowych i zawodowych. Bólu nie należy akceptować, ale trzeba z nim skutecznie walczyć, w czym bardzo pomaga profesjonalna rehabilitacja. Szukasz jej w Sosnowcu i regionie? Po sąsiedzku odwiedź gabinet QMEDIC REHABILITACJA w Dąbrowie Górniczej – to zaledwie kilkanaście minut jazdy samochodem. Sprawdź, dlaczego warto nam zaufać.

Najwyższej klasy specjaliści

QMEDIC REHABILITACJA to przede wszystkim zespół złożony z doświadczonych, wykwalifikowanych ekspertów od walki z bólem i ograniczeniami fizycznymi. Jako jeden z nielicznych gabinetów rehabilitacji w okolicach Sosnowca zapewniamy naszym pacjentom konsultacje z lekarzem ortopedą oraz neurochirurgiem, dzięki czemu jesteśmy w stanie prawidłowo zdiagnozować nawet te schorzenia, które dają nieswoiste objawy.

Dobrze wiemy, że medycyna, rehabilitacja i fizjoterapia to dziedziny, które stale ewoluują. Dlatego nasi specjaliści wciąż podnoszą swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach, będąc na bieżąco z fachową literaturą i najnowszymi badaniami. To pozwala nam jeszcze lepiej diagnozować, a przede wszystkim leczyć schorzenia ortopedyczne czy neurologiczne naszych pacjentów.

Cieszymy się dużym zaufaniem pacjentów

Wybierając gabinet rehabilitacji w Sosnowcu, Dąbrowie Górniczej, Katowicach, Będzinie czy dowolnym innym mieście, zawsze warto zacząć od sprawdzenia opinii dotychczasowych pacjentów. Najważniejszym kryterium jakości danego gabinetu są jego wyniki, a więc skuteczność w radzeniu sobie z bólem i różnego rodzaju kontuzjami.

QMEDIC REHABILITACJA to jeden z najlepiej ocenianych gabinetów w regionie. Mnóstwo pozytywnych opinii pacjentów tylko potwierdza, jak rzetelnie podchodzimy do każdego przypadku, zawsze oferując najlepsze i precyzyjnie dobrane metody terapii. Dzięki temu gros pacjentów trafia do nas z polecenia.

Szeroka dostępność skutecznych zabiegów terapeutycznych

Rehabilitacja to bardzo obszerne pojęcie, w którym mieści się wiele metod terapii manualnej czy stymulacyjnej. Konkretne zabiegi zawsze dobieramy indywidualnie, zaczynając od szczegółowego wywiadu z pacjentem oraz wstępnego badania (ewentualnie uzupełnionego o badanie obrazowe). Na tej podstawie nasi specjaliści diagnozują przyczynę bólu czy pogorszenia sprawności u pacjenta i proponują najlepszą ścieżkę postępowania.

Osoby szukające specjalistycznej rehabilitacji w Sosnowcu, które ostatecznie trafiają do naszego gabinetu, mogą skorzystać z najnowocześniejszych metod terapii, sprawdzających się zarówno na etapie leczenia urazów, jak i w ramach profilaktyki bólu i kontuzji.

Oferujemy:

• terapię manualną,
  • terapię tkanek miękkich,
  • ćwiczenia stabilizacyjne,
  • metodę McKenzi’ego (szczególnie przydatną w leczeniu rwy kulszowej),
  • metodę PNF,
  • plastrowanie/kinesiotaping,
  • redukcję wzorców ruchowych,
  • leczenie wad postawy, w tym u dzieci.

Specjalizujemy się w walce z przewlekłym bólem

Ból spowodowany różnego rodzaju kontuzjami (często wieloletnimi, nigdy do końca niezaleczonymi), błędami popełnianymi podczas uprawiania sporu czy niską higieną życiową (brak ruchu, nadwaga i otyłość, zła dieta) stanowi bardzo poważny problem, którego nie należy bagatelizować.

Niestety, wciąż wiele osób woli zacisnąć zęby niż skorzystać z profesjonalnej rehabilitacji, dzięki której w krótkim czasie można znacząco podnieść swój komfort życia, odzyskać witalność, znów zacząć wychodzić z domu i nie zamartwiać się ograniczeniami fizycznymi.

W walce z bólem kluczowe znaczenie ma zdiagnozowanie jego źródła oraz prawidłowe dobranie terapii. W QMEDIC REHABILITACJA proponujemy naszym pacjentom szeroki zakres wsparcia, niezależnie od tego, jaka jest rzeczywista przyczyna dyskomfortu.

W naszym gabinecie skorzystasz z:

• rehabilitacji ortopedycznej,
  • rehabilitacji wieku młodzieńczego,
  • rehabilitacji reumatologicznej,
  • rehabilitacji przed- i pooperacyjnej,
  • rehabilitacji neurologicznej.

Nasz gabinet regularnie odwiedzają osoby, które szukają specjalistycznej rehabilitacji w Sosnowcu i regionie w związku z dolegliwościami ze strony kręgosłupa, przewlekłym bólem głowy, zawrotami głowy, bólem barkowym, problemami ze stawem łokciowym, kolanowym i biodrowym, bólem nadgarstka czy kontuzjami stopy.

Do każdego takiego przypadku podchodzimy z maksymalnym zaangażowaniem, gwarantując szczegółową diagnostykę, empatyczne podejście oraz zaproponowanie najskuteczniejszej i najkorzystniej ścieżki leczenia.

Zapraszamy osoby aktywne

Jedną ze specjalizacji gabinetu QMEDIC REHABILITACJA jest wspieranie osób uprawiających sport czy to na poziomie wyczynowym, czy amatorskim. Na wizytę zapraszamy również osoby, które dopiero chcą rozpocząć uprawianie sportu, natomiast zdają sobie sprawę z tego, że wieloletnie zaniedbania fizyczne zwiększają u nich ryzyko wystąpienia poważnych kontuzji wysiłkowych.

Nasi specjaliści zapewniają profesjonalną opiekę nad osobami aktywnymi fizycznie, eliminując błędy techniczne, korygując nieprawidłowe nawyki oraz opracowując indywidualny plan treningowy, który pozwoli osiągnąć znakomite efekty bez narażania organizmu na przeciążenie.

Oferujemy m.in. wideoanalizę biegu, ocenę funkcjonalną ze wskazaniem deficytów, nad którymi trzeba szczególnie mocno popracować, a także przygotowanie motoryczne, bardzo ważne dla osób wracających do sportu po latach przerwy.

Już teraz zapoznaj się z całym zakresem oferty naszego gabinetu i umów się na pierwszą wizytę w QMEDIC REHABILITACJA.

Terapia manualna

Metoda PNF

Terapia tkanek miękkich

Plastrowanie Kinesiotaping

Ćwiczenia stabilizacji

Redukcja wzorców ruchowych

Metoda McKenzie

Leczenie wad postawy

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Nasi Terapeuci

Robert Stebel

Szymon Żoczek

Wojciech Perek

Ewelina Mularczyk

Kwalifikacje i kursy

Nasze Centrum zapewnia kompleksową opiekę, poprzez współpracę wielu specjalistów z dziedziny ortopedii, radiologii, neurochirurgii oraz fizjoterapii

Centrum Ortopedyczno – Sportowe

Celem rehabilitacji ortopedyczno-sportowej jest nie tylko pomóc Państwu pozbyć się bólu, ale również przywrócić Państwa do możliwie pełnej sprawności, aby cieszyć się ruchem oraz zdrowiem zarówno w życiu codziennym, jak i w sporcie.

Oferujemy indywidualną diagnostykę, pracę z doświadczonymi terapeutami, dostosowanie postępowania do potrzeb pacjenta, jak również zaangażowanie i wiedzę popartą licznymi certyfikatami.